اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 2
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 3 نفر
بارديد ديروز : 7 نفر
بازديد هفته : 11 نفر
بازديد ماه : 10 نفر
بازديد سال : 238 نفر
بازديد کلي : 496 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازديد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

در جلوی هتل آبنمای بزرگ و زیبایی وجود دارد که به دلیل نور پردازی های بسیار زیبا در شب خود نمایی می کند. فضا سازی های ایجاد شده در این هتل با نخل هایی کوتاه و بلند، گیاهان زینتی خاص و گل های زیبا در کنار ستون ها و مجسمه های بزرگ بر شکوه این هتل افزوده است. کسانی که دوست دار ورزش می باشند می توانند از استخر رو باز و زمین تنیس هتل بهره مند شوند. طراحی این هتل به گونه ای می باشد که اتاق های آن دارای چشم انداز رو به دریا و چشم اندازی رو به باغ داشته باشند. سرسبزی محوطه باعث به وجود آمدن فضایی رویایی و آرامش بخش شده ضمن نزدیکی به دریا و بوی خوش دریا، این مکان می تواند تمام استرس ها و خستگی های شما را از بین ببرد و باعث آرامش کامل شما شود. هر کدام از مجسمه ها و ستون های درست شده در گذشته دارای نماد و مفهومی بوده که نمی توان از کنار آن ها به راحتی گذرا بود. این هتل به خودی خود جاذبه ای توریستی می باشد که می تواند سفر شما را هیجان انگیز تر کند.

مجسمه ی گاو دو سر یکی از نماد هایی می باشد که در این هتل ساخته شده و در اصل یکی از سر ستون های کاخ آپادانا بوده است. بعضی از باستان شناسان بر این باورند که این نماد به معنی پاینده و یا حاصل خیزی و ... می باشد. پیکره سنگی شاهین نمادی دیگر می باشد که در این هتل ساخته شده و به معنای شاهی، چیرگی، پیروزی، بلند پروازی و ... می باشد.

در محوطه ی هتل و داخل هتل مجسمه های بزرگ و زیبا، کتیبه های ساخته شده از روی آثار باستانی به چشم می خورد. به گونه ای می توان گفت این هتل نمادی از تمدن و تاریخ ایران باستان می باشد. در ساخت این هتل و مجسمه های آن زحمات فراوانی کشیده شده که توسط بهترین پیکر تراشان و معماران انجام شده است. اگر به تخت جمشید در شیراز رفته باشید، حتما دروازه ملل با شکوه را دیده اید، در این هتل نیز مجسمه هایی همانند دروازه ملل ساخته شده که بسیار زیبا می باشد. وجود این مجسمه ها در کنار دریای نیلگون خلیج فارس می تواند خاطره ای فراموش نشدنس و لذت بخش را برای شما رقم بزند. همچنین برای کسانی که عکاسی را دوست دارند نیز این هتل سوژه ی بسیار خوبی می باشد تا علاوه بر اقامتی بی نظیر و به یاد ماندنی، عکس هایی فوق العاده را از سفرشان ثبت کنند.

از معماری خارج هتل که بگذریم، معماری داخلی و دکوراسیون حتی مبلمان موجود در لابی بر گرفته شده از آثار تاریخی و تخت جمشید می باشد و به اندازه ی محوطه ی بیرونی آن جذاب می باشد و جای جای آن شما را به یاد فرهنگ اصیل و کهن ایرانی می اندازد. در هتل داریوش به دلیل معماری خاص، خدمات عالی، فضا سازی های دلنشین و ویژگی های زیاد دیگری باعث شده تا گردشگران بسیاری شیفته ی این هتل شوند و به جرات می توان گفت که برای هر سلیقه ای مناسب و راضی کننده می باشد.

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 47
[ پنجشنبه 22 خرداد 1399 ] [ 11:24 ] [ حامد ]
آخرين مطالب ارسالي
معرفی هتل داریوش کیش تاريخ : سه شنبه 17 تیر 1399
محوطه ی هتل داریوش جزیره کیش تاريخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
هتل داریوش کیش
آرشيو
جست و جو