اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 2
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 1 نفر
بارديد ديروز : 3 نفر
بازديد هفته : 12 نفر
بازديد ماه : 11 نفر
بازديد سال : 239 نفر
بازديد کلي : 497 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازديد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

هتل داریوش کیش

اصیل ترین و شیک ترین هتل در جزیره کیش هتل داریوش است که بی اغراق پر آوازه ترین هتل در میان دیگر هتل های کیش می باشد. از ابهت بنای زیبای هتل داریوش کیش متوجه خواهید شد که این هتل 5 ستاره است. این هتل یادآور یکی از برجسه تررین آثار تاریخی جهان می باشد.
این هتل به خودی خود جاذبه ی تفریحی جزیره کیش می باشد. هتل داریوش بر پایه الگو گیری از دیگر هتل ها در جزایر قناری با اصول و جاذبه های ایرانی با فضای لوکس و طرح های هخامنشی حک شده بر دیوار ها ساخته شده است. طراحی این هتل بر اساس شخصیت های هخامنشی است که به همگان ثابت کرده است که ایرانیان نخواهند گذاشت فرهنگ اجداد خود فراموش و از دست داده شوند. 

قدمت هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در زمینی به مساحت 121330 متر مربع و در سه طبقه و 168 اتاق بنا شده است.

هتل داریوش کیش  در سال 1397 موفق به دریافت  تندیس و گواهینامه زرین برند و سیمین برند  شده است که هر دو نشان دهنده آرا بالای مردمی برای محبوبیت و سطح کیفی مطلوب خدمات در بین هتل های جزیره کیش است. هتل داریوش در سالهای 1393، 1395، 1396 و در سال 1397 برای چهارمین بار به این مقام دست پیدا کرد.
 تندیس های هتل داریوش نشان دهنده تلاش پرسنل آموزش دیده و سرمایه داران این هتل برای بروز رسانی این هتل می باشد.
 دریافت اسکار گردشگری نیازمند بررسی های دقیق سازمان های بین المللی می باشد. جالب است بدانید که هتل داریوش در سال های 2012 و 2014 و 2015 موفق به دریافت این اسکار شده است.


 طراح هتل داریوش کیش

هتل داریوش از آثار حسین ثابت بکتاش، هتل دار معروف مشهدی و سرمایه گذاری حوزه گردشگری می باشد. او قرار بود هتل داریوش را به نخستین هتل سبز ایران تبدیل بکند اما متاسفانه موفق به انجام این کار نشد اما در احداث هتلی مجلل، شبیه به موزه فرهنگی به موفقیت دست یافت.

هتل داریوش بهترین مکان برای کسانی است که دنبال آرامش و فضایی آرام می گردند زیرا همه چیز اختصاصی و تمام امکانات تفریحی و اقامتی با بهترین و بالاترین کیفیت در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

آثار حسین ثابت بکتاش هلیا ، تماشا، پانیذ، دلفاریوم میباشد.  تندیس ها و سازه های درون  هتل شبیه به موزه ای هنری میباشد که دست به دست هم داده اند تا ایران باستان را دوباره زنده و تداعی کنند.

لابی هتل داریوش کیش

زمانی که وارد لابی میشوید آنچنان حیرت زده میشوید که ممکن است چند ثانیه محو تماشای دیوار ها بشوید. دیوار های این هتل تماما تندیس و سازه های هخامنشی دارد که بسیار زیبا با چیدمانی مرتب حکاکی شده اند.
تمام ستون های این لابی به شکل ورودی تخت جمشید میباشد و برروی بعضی از ستونها مجسمه های سربازان هخامنشی با شیرهای تخت جمشید ساخته شده اند که چند برابر قد انسان میباشد.
سنگ های مرمر با کیفیت و کنده کاری های استادانه نشان از اهمیت به هنر و مصالحی گران قیمت دارد.
مبلمان درون لابی به صورت سلطنتی با حکاکی های باستانی میباشد و نورپردازی داخل این لابی بسیار مدرن و زیبا است. صدای گوش نواز، ارگ که موسیقی اصیل ایرانی است در این لابی شنیده میشود که باعث می شود شما را به گذشته های دور ببرد.

امکانات هتل داریوش کیش

مدیریت هتل داریوش تمام تلاش خود را کرده است که چه در داخل هتل و چه در خدمات هتل به فکر گردش و تفریح راحت در جزیره باشد. که میهمانان، اقامتی خاطره انگیز در این هتل  تجربه کنند.

به پاس این تلاش ها نتیجه مطلوب خود را کسب نموده است زیرا اکثر مسافران این هتل در سفرهای بعدی خود نیز دست به رزرو هتل داریوش کیش می زنند.

تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، اینترنت بی سیم در لابی واتاق ها، کافی نت، سیستم اعلام حریق، تاکسی، سرویس خانه داری 24 ساعته، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، سالن پذیرایی، سانروف بودن حمام برخی از اتاقها از امکانات این هتل میباشد.

سالن ورزشی هتل داریوش کیش

سالن ورزشی هتل داریوش بسیار جامع و عالی میباشد. بنابراین اگر قصد اقامت در این هتل را دارید و نگران هستید که نتوانید برنامه ورزشی خود را انجام دهید بدانید که امکانات ورزشی این هتل شامل زمین تنییس، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، پینت بال و پینک پونگ می باشد.

 

استخر روباز هتل داریوش کیش

از انجا که شوری آب های خلیج فارس باعث شده است که شنا کردن در آن با مشکل مواجه شود استخر رو باز هتل داریوش با چشم انداز بی نظیر دریای نیلگون خلیج فارس از امتیازات ویژه این هتل محسوب شده است. که میتوانید از این استخر نهایت لذت را ببرید. 


اگر عاشق دوچرخه سواری هستید نیز باید بگوییم خوشبختانه هتل داریوش در مسیر دوچرخه سواری قرار دارد بنابراین شما به راحتی می توانید از هتل دوچرخه بگیرید و در کنار دریای بیکران خلیج فارس دوچرخه سواری کنید. که با هر بار رکاب زدن باد در موهای شما می پیچد و حس بسیار هیجان انگیز و پر نشاطی را برایتان به وجود می آورد که از فرط خوشحالی میخواهید فریاد بزنید.

     

اتاق های هتل داریوش کیش


اتاق های این هتل بسیار متنوع است. برخی از این اتاق ها رو به دریا و برخی دیگر رو به باغ می باشد که بسته به سلیقه شما میتوانید اتاق رویایی خود را رزرو کنید و در طول اقامتتان برروی تراس اتاق خود بنشینید و چشم انداز دلخواه خود را تماشا کنید.
اتاق های هتل شامل دو نفره رو به باغ ، دو نفره رو به دریا ، سوئیت و نفره آتوسا، سوئیت دو خوابه رویال، سوئیت دو خواب رویال رو به باغ

رستوران هتل داریوش کیش


آیا شما از آن دسته شکموهایی هستید که به تفریحات غذایی علاقه دارند؟ آیا نگران این هستید که در سفرتان به کیش موفق نشوید رستورانی با کیفیت و منوی غذایی متنوع پیدا کنی
با انتخاب هتل داریوش دیگر نیازی نیست دغدغه ای برای غذا داشته باشید. زیرا در این رستوران انواع غذاهای ایرانی فرنگی دریایی توسط آشپزان چیره دست طبخ می شود و سرآشپزان در رستوران میمانند و نظرات میهمانان را میشنوند و پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات میهمانا این رستوران هستند.
 حتی اگر عاشق فست فود هستید پیشنهاد میکنم رستوران پاسارگاد این هتل را امتحان کنید.

مراکز خرید هتل داریوش کیش

بعضی از مسافران به قصد خرید به این جزیره سفر می کنند بنابراین برایشان بسیار اهمیت دارد که در هتلی که نزدیک برا مراکز خرید است اقامت داشته باشند. خوشبختانه هتل داریوش در مرکز جزیره کیش قرار دارد و مسافران میتواند به راحتی به مراکزی مانند بازار پردیس پلاژ بانوان مجتمع تجاری سارینا مرکزر خرید مرجان بازار پانیذ دسترسی داشته باشند

 
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 72
[ سه شنبه 17 تیر 1399 ] [ 14:11 ] [ حامد ]
آخرين مطالب ارسالي
معرفی هتل داریوش کیش تاريخ : سه شنبه 17 تیر 1399
محوطه ی هتل داریوش جزیره کیش تاريخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
هتل داریوش کیش
آرشيو
جست و جو